به عنوان بیماران مبتلا به کراتینین بالا بدون دیالیز احساس؟
نوشته شده توسط : rshaole

به عنوان بیماران مبتلا به کراتینین بالا بدون دیالیز احساسهنگامی که کراتینین در خون افزایش یابد به درجه خاصی (در بالا 7.7 از mg / dl)، دیالیز است که معمولا برای جلوگیری از شرایط خطرناک مورد نیاز است. دیالیز است یک کلیه مصنوعی، جایگزین آسیب دیده کلیه حذف زباله و مواد سمی را از خون است، اما او در هیچ شرایط است برای ترمیم و بازیابی عملکرد کلیه و حتی تصویب طولانی مدت دیالیز اثرات مختلف dobochnye و عوارض، مانند گرفتگی عضلانی، خارش پوست، نارسایی قلبی و است غیره به خصوص زمانی که دیالیز شروع می شود، شما باید او را تمام عمر خود را در اکثر موارد. به همین دلیل است که بسیاری از بیماران به شدت دیالیز رد. همچنین بیماران مبتلا به کراتینین بالا بدون دیالیز احساس؟

کراتینین بالا نشان می دهد که خون زباله بسیار و سموم را از گردش خون است، و آنها بد دیگر ارگان ها و سیستم های تاثیر می گذارد، و به همین ترتیب باعث علائم و ناراحتی های مختلف.

- تهوع و استفراغ:

افزایش اوره (پروتئین metabolists) باعث استفراغ و تهوع.

- ضعف و خستگی:

ضعف و خستگی اغلب به علت کم خونی کلیه immyut. وقتی کلیه آسیب کلیوی می کند اریتروپویتین به اندازه کافی، که به تولید سلول های قرمز خون و کم خونی کمک تولید نمی کند، به اصطلاح. به خصوص، غلظت بالایی از مواد مضر خواهد زندگی گلبول قرمز را کوتاه کند. در ضعف کم خونی، خستگی، پوست فقیر، تنگی نفس، سردرد، و غیره به راحتی بوجود می آیند.

- سردرد:

کم خونی، فشار خون بالا (فشار خون بالا) و بی خوابی نیز می تواند موجب سردرد گردد.

- ادم قوی:

کلیه های آسیب دیده می تواند مایع اضافی را حذف کنید، و پس از آن در بدن باقی می ماند و باعث تورم در پاها، بازوها، صورت و حتی کل بدن است.

علاوه بر این، مشکلات مغز استخوان، بی اشتهایی، نارسایی قلبی، تکرر ادرار، احساس هر، درد شکم و دیگران ممکن است رخ دهد. در موارد شدید، کما می توانید.

و تا زمانی که افزایش در کراتینین سرم، من به شما توصیه به دکتر برای کمک مشورت کنید. در واقع، روش های مختلفی برای تصفیه خون، به جز دیالیز درمان وبسایت های کوان، انما، hemofiltration، hemodiafiltration، پلاسما، immunoadsorption و دیگران وجود دارد. آنها نه تنها خون از مضر پاک، بلکه عملکرد کلیوی تعمیر.

برای اطلاعات بیشتر، ما یک پیام زیر ترک و ما بسیار خوشحالیم که به شما کمک کنند.





:: برچسب‌ها: علائم نارسایی مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 414
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: